dööör

min dator är sönder!!!
hon blev sjuk igår, fick inte igång henne irdentligt så lät henne sova en stund. sen testade andeas gå in på+ ett annat sätt och de gick så jagkunde spara över lite viktiga saker på en annan hårddisk..:) sen fick vi igång henne:D:D så då tänkte vi att vi inte behövde lämna in henne försen i helgen...
idag när jag gjorde mat så hände de ngt med datorn, hon startade om, och visade att hon var sjuk än.,. och nu startar hon inte upp ordentliget igen,. så får åka till sjukan (elgiganten) med henne efter jobbet imorgon... snyfft

håller på att få spel utan datorn. eller utan serierna på min dator... allt på tv har jag redan sett eller vill inte se... så nu när andreas ser på fotboll snor jag hans dator ett tag....

- mormor och morfar, denna länken ska ni gå in på så ni kan se mina bilder jag lägger ut:)
http://satine89.bilddagboken.se/

mamma visar er mer:)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0