helg... måndag...

innan lunch hade jag en hel del att göra på jobbet. hann knappt öppna försen vi började jobba:D men efter lunch va det lite lugnare:P jag ska kanske börja jobba på lördagar nu med, så får jag mer betalt. och när den nya salongen öppnar ska jag jobba där några dagar i veckan... igår gick jag och min älskling en runda bort till ö&b och skulle titta, så låg där en liten outlet affär med klädet... trodde först bara där va skit, men vi hittade ngn tröja och jätte fina jeans... men inga i min storlek, bara precis under så dom va jätte tighta och jätte stora... men men andreas hittade ett par fina, men för långa, men de går att använda ändå... synd bara att man inte har mormor här uppe som kan fixa sådant...:( <3 sen hitta vi massa på öb med... handreas hittade en leksak till honom och batman... haha... en helikopter.... som man kan styra å såå.. haha och han fick ett flak jolt cola... i lördags var de så underbart väder här hemma!! vi gick ut en stor runda med katten... var ute en timme och lekte och sprang och klättrade i träd.. så mysigt.... nu bara går han runt och gnäller... och tittar ut.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0