lägenhet

idag skrev vi på kontraktet för lägenheten:D har avbokat vår med. så vi flyttar om ett tag:D battis flickvän var här i natt.. men hon surade bara.. så de var inte så kul... andreas har spelat bandy match idag, men dom förlorade.. :( varför ska vissa kunder man har typ bestämma hur man ska göra när man klipper? alla gör olia, alla kammar håret åt olika håll alla börjar klippa på olika sätt... ååh låt mig bara göra som jag vill. idag ville jag kamma en gubbes hår bakåt så jag kunde göra en guide och sen åt sidan och klippa som jag brukar, men de fick jag inte, han hade alltid håret åt sidan, å det var ju andra sidan än vad jag klipper med... ååååååh!!! sara<3 <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Anna <3<3

2009-04-09 @ 14:20:07
URL: http://www.metrobloggen.se/dotcom1989

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0