sjuk

hela veckan hade jag massor att göra på jobbet. skit kul'

i fredags så har de maskerad nere på kåren, så vi, jag andreas hampus och alexandra, tänkte vi skuölle gå, men hade inte ngt att kläut oss med.
så jag kom på att jag kunde sminka dit masker i ansiktet. så jag började med alexandra och gjorde en fin mask och satt upp håret. så hon såg ut lite som en sån tjej på maskerad på 1400 talet..:D
andreas fick en svart mask runt ögonen men ville ha ngt mer med färg, så han fick en röd stjärna med
hampus fick en taggig blå mask med sned näsa. och jag fick ngt rött typ...
sen kom daniel och fredrik och daniel fick ett hjärta mitt i ansiktet och fredrik hade redan en peruk.. haha

så plannerade vi att vi skulle ha en kul lördag, vi flickor skulle ut på shopping helg och äta ngt gott och festa hela natten, killarna skulle grilla och sen festa med oss...
men jag vaknade med feber och andreas mådde inte så bra, (bakis) och samma med hampus. så det blev en tråkig och jobbig kväll hemma...
samma idag, jag är sjuk men andreas mår bra....

måste bli bra till i morgon, ska till körskolan och jobba efter det...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0