älsko är hemma

andreas kom hem igår!!!
jag gjorde fint här hemma, tände ljus och gjorde fondue till mat... vi hade så mysigt och han tyckte de va s å fint här hemma... (bilder på bdb...)

så skönt att andreas är hemma.

men har så ont i handen och läkaren jag ska prata med har semester så jag ska gå såhär i flera veckor tycker dom!!!!

har en knöl på handleden typ.. är så orolig vad det kan vara... kan vara en senknut och så, men har änven läst om någon som dom trodde det var en senknus men visade sig vara en tumör... så varför skulle jag inte ha den oturen.. pappa hade ju det..
hatar läkare och allt sånt. pallar inte med det mer.. kan man inte bara hugga av min hand så jag slipper de...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0