matfesgtivalen

i helgen var det mat festivalen här i skövde, för er där hemma så kan man säga ett mini mini malmöfestival-... hahaha massa mat, god mat. kassa band. och EMD!!! så bara massa fjortisar fom är as fulla å sitter å spyr... haha...

men de e kul att ngt händer i skövde..

vi gick ner å tänkte skita i att jag hade ont i magen. så träffa vi hampus å alexandra där...

jag längtra tills mina serier börjar igen. men har börjat kolla på NCIS från början. de e ganska roligt. Dinozzo är så jävla nyfiken och stöter på allt å alla. alla mobbar McGee och är rädda för Gibbs. Kate är ganska normal...
Men jag hatade alltid Ncis innan men har man inget annat att kolla på så fasnar man ganska lätt på ngt...

Army wife har börjat igen. det är skojj..
den nya serien Royal Pains är bra. till och med andreas kollar på den. lite house stil på den. fast rikingar... kan jag rekomendrea att se..:)

jag längtrar efter OTH fast Chad och P inte ska vara med längre..... störigt.. men men han unge killen i lipstick ska vara med ist...:)

GG ska väl med börja.. inte för jag fattar hur dom ska göra nu när alla ska börja i olika collage... oc klarade inte av de å det är samma stil på de... typ. oth är en av dom få som klarade de... men det är mest för de hoppade över alla dom åren... tur de..:D

nu kollar jag på Love Inc på tv. varje söndag:) ganska kul... dating service firma.. knäppa människor..:)

jag ska göra ngt nytt med mitt hår. vet inte vad jag ska göra med det... !!! hjälp  mig!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0