-15grader

idag gick vi upp vid 6tiden för att tusse skulle till vetrinären..
han blev arg när vetrinären kom in till honom, han ville inte det igen... morrade lite...
hon kollade i örat det var bra, men hon var lite orolig för ögat... ÄNTLIGEN!
så han skulle stanna där för att kolla ögat ordentligen av en ögonvetrinär:) ska hämta honom vid 4 tiden...
så när han skulle ner i deras bus så blev han arg och reste ragg och svansen blev jätte stor och han morrade, han ville verkligen inte stanna där.. han ville sitta hos matte...

sen kom vi till skövde igen. så var det min tur, jag skulle ta blodprover. inte så sköntö. 4 stora blodrör skulle fyllas. andreas tyckte inte om de. han tyckte synd om mig och att de va lite äckligt. så han mådde inte bra av de så han gick ut efter en stund.
min lille stackare, men han tyckte jag var duktig, så jag fick fika på ett cafe i stan.:D

nu sitter vi här hemma å värmer oss. det var 15 minusgrader ute... brrrrh!

sen blir det packa och städa...

sen får vi hem tuss igen:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0