bak och mat

nu har jag gjort chokladkola:D mummsigt om ngt:D
julbakandet måste vara en av mina favvo saker:D fast lite smått var dag.. men ännu godare att äta sen:D hehe

sen var andreas hungrig så jag gjorde pasta carbonada... egen carbonada, mummsig:D

2ägg
½ dl grädde/mjölk
1-2 klyfter vitlök, finhackade
½ tsk salt. eller som jag, så mkt man vill:D
2krm  svartpeppar, nymald
2dl riven ost, om man vill, 1dl till vid servering.
ett paket bacon, hackat. eller bacon tärningar.
och spagetti förståss, 300 g

detta är enligty receptet till 4 pers. men jag gjorde så mkt pasta som jag brukar, och det var precis lagom till mig och andreas.... :D men vi kan äta stora portioner:D

testa detta, riktigt mumms


nu är det äntligen dags för BEVVAN!!! tillbaka till kelly, brenda, donna, brendon, steve, dyllan och dave i 90210:D
detta är då gamla orginal serien, är på säsong 4. sista för Shannen Doherty:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0