bakning<3

nu har jag gjort risgrynsgröt, själv för första gången:D
och jag gjorde  wienernougat precis... det är välgidt kul å baka, ännu godare och äta det sen:D



första gången på länge jag tycker det är kul med jul, jag tycker till och med om snön där ute... jag brukar hata snö å skit. men det är faktist fint när det ligger som det gör nu, utan slask och mög...

när jag var på väg ner till stan idag, till vårdcentralen, så gick jag förbi sjön, det var så fint, frusen sjö massa snö, mycket snö på alla träden. och små barn som åkte pulka...

men det är så kallt!!! nrä vi gick hem från willys vid 18 tiden så var det -9grader... blää...

jag önskar så att allt det onda försvinner från mina armar.. det var kul å baka å såå, men gör så ont, spec när man ska diska undan allt efteråt... men det är nog värt det, när jag får smaka min wienernougat:D mumms!!!
mina pepparkakor och lussekatter är snart slut:P hehehe

mammsi och mormor jag saknar er! ska bli skönt och komma hem och krama er<3

<3

Kommentarer
Postat av: Elin

du borde bo hos mig så jag också får kakor, julgodis och allt gott:D

2009-12-19 @ 00:17:25
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0