gose kisen

har äntligen fått sova i natt:P
det tog tid innan jag somnade, men jag sov några timmar i alla fall:)
somnade väl vid 3 tiden. å vaknade vid 6 för andreas skulle upp till tandläkaren.. men jag sov vidare till 10 typ..:)
då kom en liten söt katt och stod och tittade på mig och ville kela med mig, han ville jag skulle lägga mig på ryggen så han kunde ligga på min mage å nanna:) hehe han är för gooo min älskade katt:D

idag känns de lite bättre, nog för jag har sovit. har fortfarande ont one på samma ställe som igår, men lite lite bättre:)

men det jag tycker är konstigt, varför har jag fått onte upp tilla axlarna? helt plötsligt får jag ont upp där... ååh...



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0