sad

igår pratade jag med dom på sjukhuset om att operera min hand, så nu ska jag bara vänta på att få en tid...
samtidigt frågade jag om det var samma sak jag fick i min andra hand, å hon sa att de kunde vara det, hon sa också att de kan komma tillbaka efter vi opererat bort det med. men hon kunde inte säga om jag borde vara frisör eller inte.

Ganglie heter det, läste mycket om det igår, tydligen är det ganska vanligt, spec på översidan av handleden på unga kvinnor. men om det nu är så vanligt, vartför har det tagit 2 år för dom att kommapå vad det är´?

då kom jag på att jag bara har haft knutan där i ungefär 5 månader. innan det hade jag ont hela tiden, men nör den knutan kom fick jag mer ont. precis så som det börjar i min höger hand. så tänk om det är ngt fel på min hand å ganglionen har bara gjort det värre. för om det är en så enkel och vanlig sak, då bode det inte ta så lång tid för att komma på vad det är.
när jag har läst om andra har dom inte haft ont innan, bara när dom fått upp bulan. å oftast försvinner den själv, annars kan man få ut vätskan med en spruta i värsta fall operera. men allt jag läst har dom inte haft ont så här länge som jag har haft.
varför har jag så ont? varför kan det inte sluta göra ont?
kommer det att hjälpa med att bara ta bort denna knutan?
kommer jag att vara frisör igen? eller har jag bara slösat min pengar och drömmar på ngt jag inte kan fortsätta med? jag vet inte vad jag ska göra mer, men jag orkar inte ha ont mer och jag orkar inte sitta hemma å kolla på serier mer... jag vill göra ngt, jag vill sluta att ha ont!!!






hjälp mig!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0