SKÅNE mitt SKÅNE

nu är jag hemma i skåne:D
just nu sitter jag på andreas gamla run i flädie:)
vi blev hämtade i skövde av hampus vid 11 tiden, så lämnade vi av tusse hos sina nya kompisar, Zelda och Jessi, hampus och alexandras katter.
tusse var lite rädd med flickorna va nyfikna och lämnade inte honom ifred... hehe
sen körde hampus oss till stationen:)

när vi kom dit var det ett tåg som skulle gått 11,15 försenat till 12,06. vår skulle gå 12,11. så vi trodde ju att vårt skulle vara 1 timme försenat då med.. men ikke. vårt tåg kom typ kvart över och vi var framme innan tåget innan hehe.
på tåget åkte vi förstaklass:) det var inte så mkt dyrare, typ 30 kr för båda. så vi tänkte, nu när många åker kan vi lika bra passa på och få de lite lungt när vi åker hem:p
vi fick kaffe, te och mycket goda pepparkaksmuffins:)
och vi var hungriga så jag köpte lassange för mina prio poäng, hade sådär 7000p som går ut nu på nyår. så bäst och köpa upp:)

väl i gbg så var det gamla öresund som stod mitt emot. förstaklass där med, najs.
resan hem gick fort, vi pratade skit hela vägen hem. mysigt att åka tillsammans för en gång skull:)

när vi hoppa av i lund så snöade det. och blåste som faan. skillnaden mellan skåne å skövde. vindstilla och kallt i skövde och blåsigt och isigt i skåne.
det vat typ 1 plusgran i skåne och igår var det 15minus i skövde... men är värre när det blåser för faan.

tog bussen hem till flädie.
här har myst vid tvn, ätit tacco och godis. vi har spelat buzz med. jag var nära på att vinna hur mkt som hällst men blev utslagen i sista minuten.

nu när vi skulle nanna så satte jag mig här, s¨å funkade inte tangentbordet. så fick låna lite batterier av linda som är försvunnen:P

imorgon blir de eslöv :D:D:D hem till farmor.

många frågar om klippning och färgning, men tyvärr kan jag inte göra ngt som har med frisörande att göra. har så fruktansvärt ont i mian armar så jag klarar knappt att göra vid mitt eget hår, knappt tvätta de själv. men andreas vill inte hjälpa mig med det så jag får kämpa igenom det:P

nu ska jag krypa ner i den lilla sängen med ett täcke och mysa med min älskling

HEJ SKÅNE:D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0