tusse på blå stjärnan



idag gick vi upp vid kl 6 för att vi hade en tid på blå stjärnans djursjukhus med tusse, skulle söva honom idag och kolla ordentligt i hans öron...
vid 12 tiden så hämtade vi honom igen. allt var mycket bättre, trummhinnan hade läkt bra, men där var en liten blödning kvar inu.
så han fick en ny sorts tablett som han skulle ta nu i 4 dagar.
sen ska vi dit igen om 2 veckor, då ska dom kolla om han är bättre, eventuellt söva honom igen för att vara på den säkra sidan. vi vill ju ha honom helt frisk... hans vetrinärer är bättre än mina läkare... skulle kanske fråga dom om hjälp.. haha
men han var väldigt yr när han kom hem. så efter han kollat runt en stund för att se så allt var på plats, så kom han upp i mitt knä å sov som en stock:) han vaknade knappt av ngt:) han är för goo.

när vi var på blå stjärnan så tyckte jag han förkänade en present för han är så BÄST! hehe. så han fick en fin pinne med ngn päls på med en pingla i. han älskar den!! tur de:D
men han är fortfarande lite känslig vid örat. och ögat är konstigt inu. men bättre vid vissa tillfällen..:) bra de ju.
när vi hämtade honom så hade dom rakat honom på båda tassarna. så han hade plåster på båda benen och lite blod. så det ser ganska roligt ut, hehe har lagt ut lite bilder på honom när han leker på facebook och bilddagbiken.

http://www.bilddagboken.se/  (satine89)
http://www.facebook.com/home.php?#/album.php?aid=175333&id=752476010&ref=mf

jag ringde även någon och frågade om min hand. hon jag pratade med trodde samma sak som jag, att jag har fått knutan på hanleden för att jag har haft ont innan, och INTE att det är knutan som gör att jag har ont. utan knutan gör bara så jag får lite mer ont. hon sa att jag skulle ringa till vårdcentralen och prata med dom, spec nu när jag fått ont i min högerhand med. och eftersom jag vaknar flera ggr på nätterna för att jag har ont.
jävla läkare på ortopeden och bara bry sig om knutan och inte allt annat:(

men men. vi får se...



en liten video när tusse leker...
ååh jag älskar den katten<3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0