tussisen

nu är vi hemma hos karin och peter. andreas sitter där upp emed peter och spelar fotboll... ovanligt??? hehe

jag och linda har precis gjort oss fina inför i kväll:P hehe

så fort jag sminkar mig så börjar mitt högra öga rinna, förstör alltid mitt smink... snällt...!!!

såå, tredje dagen med jul... sen är det hem till skövde och lille tusse igen:)
fick sms innan av hampus, kattflickorna gillar honom mkt. spec jessi, dom är nog smått kära i varandra. gulligt:)
men hampus hade i alla fall kunnat ge honom ögondroppar idag, så det är ju bra. men ögat så bra ut sa han:)
saknar min lilla kise...

kelade så mkt med mormors katt smirre, han slängde sig på golvet så jag kunde klia honom på magen.. så söt.. men han var stor som 2 tussar, och vägde nnog dubbelt så mycket som honom med:P hehe

nepp nu ska jag gå upp till min älskling.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0