tussisen



jag älskar min kise...!!
hade jag inte haft honom så hade jag suttit här hemma å gråtit gela tiden. han kommer och kelar emd mig när han märker det behövs... han är den bästa som finns!!!

har ont i båda händerna harmarna å axlarna. vad ska jag göra???? kan någon säga vad felet är? jag har ringt vårdC dom säger att dom knappt har tider, så jag skulle ta iprem, jag tog iprem. har fortfarande ont
så jag ringde 1177, dom sa att jag skulle ta iprem. jag sa att jag redan gjort det, å vårdC hade sagt till mig. så sa hon att jag skulle ta alvedom med.. om de inte böev bättre eller jag fick mer ont så skulle jag tjata mer på dom så jag fick träffa ngn.
mm mkt hjälp!!!!! jag har tagit tabletter men jag har ont inu. jag är trött...! sover jag inget i natt å har ont i morgon hugger jag snart av mina armar så dom måste träffa mig och hjälpa mig!!

min älsko kommer snart hem å kramar mig, då har jag båda mina pojkar här<3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0