vårdcentralen

det tog tid innan jag somnade i natt, men med hjälp av mkin snyggaste älskling så kunde jag sova en stund i alla fall:D

vaknade vid 9-9.30 när älsko skulle upp:D gjorde en mummsig julskinka macka till honom för att han är så goo:)

nu har han gått till skolan. jag sitter här och känner hur mina armar bara får mer och mer ont ju mer jag vaknar och ju mer jag skriver på datorn..:(

men jag har i alla fall fått en tid på vårdcentralen idag.. få se om jag får några svar idag. börjar bli så orolig. jag tror verkligen det är något som är fel, man ska väl inte få så här ont å bli så svar/trött i armarna av att inte gör något spec..?? det hjälper inget med tabletter, alve och ibu då asså...

jag är rädd!!!

andreas sista dag i skolan innan jul:)

längtar hem till skåne:D


förra julen hemma på grönlandsgatan:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0