...

jag har lekt med alexandra och hampus idag.
dom kom och hämtade mig innan idag sen stack vi bort på stallsiken och kollade i affärer... sen hem till dom en stund.
då blev alexandra sygen på att göra ngt, så vi stack upp till hennes jobb ich spelade äventysrgolf... faktist kul:D fast alexandra vann med 60p, sen hampus med 62p och jag med 68p.. men jag skyller på min hand!!! inte så lätt att försöka slå med bara höger...

allt är mkt svårare med bara höger... haha

sen förljde dom med hem här för att fika på mina hemmabakade brownies och kaffe:)

nu är jag trött och har ont i min hand:(:(:( men ska till ngn imorogn som ska kolla på den i alla fall...

får se hur det blir..

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0