jobb och flytt

har ju flyttat och så nu, så att jag har intehaft så mkt tid vid min dator...

i fredags hade jag en skit härlig kund, hon hade vatt inne fredagen innan och klippt håret,
när hon kom in då hade hon håret i 2 toffsar, en uppe och en nere, den där uppe var ganska lång och den där nere hade hon själv klippt av,....för ett ¨år sedan!!! sen hade hon haft håret exakt likadant i ett år... och nu hade hon tröttnat....
så jag föreslog att klippa lite kortare i nacken och ha de lite längre fram men mkt uppklippt, och de ville hon...
sagt och gjort jag klippte och klippte. blev som en ny människa, men hon ville ha mer. vi bokade en tid nu i fredags då, för färgkladd i håret... men vi visste inte hur än...
så när hon kom i fredags så hade hon inte rikit bestämt sig, så jag hade fria händer. bara inte för mörkt eller ljust...
så jag blandade ihop en färg som var chokladbrun typ... och lite ljusare folie slingort uppe. var spännande hur de skulle bli... men de blev as sniggt.
hon såf typ 10 år yngre ut, och inte alls som en luffare som klippte sitt hår själv längre:P hahaha

i mondags så hade jag med en heldel att göra. många nöjda kunder:P
idag var det ganska lugnt i tidaholm, men en kvinna somo bara ville ta lite på längden, men ändå att det syndes, hon hade ganska tjockt, så jag tunnade och flikade och såå... efteråt kunde hon inte sluta kolla sig i speglen och berömma mig om hur bra det var och att jag var såå duktig:)
kul att höra:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0