after work

igår så jobbade jag i skövde, en av mina kunder ringde och avbokade för hon hade fått migrän för att det var dåligt väder... haha

när jag satt på jobbet och halv sov så blev jag sugen på att göra ngt. men hampus och alexandra skulle ha gäster, men daniel var sugen på att göra ngt:)
så jag andreas och daniel gick ut på after work i stan. på Vatras så hade dom grillbuffé, 65 kr och äta massor och 35 för dricka:)
perfa, så vi satt där till halv 12 tror jag, då var jag trött och dom spelade aldeles för hög musik där då..:P
men det var jätte trevligt:)

idag jobbade jag i skövde, från 10 till 13. hade inte mkt kunder.. för min kund hade fortfarande migrän, fast vädert var bättre idag.. haha

nu gör jag mat. potatisgratäng och kycklingfilé.:-)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0