andreas slutat skolan

idag är jag lite trött och så.

blev festande igår. gick ner på kåren för bartömmning...
skolan slutade igår, så där var en del folk.

när andreas gick på toa satt jag kvar och vaktade vår soffa, men då skulle en jobbig idiot sätta sig där och störa sig...
så jag sa till honom att gå men han vägrade och sa att jag skulle tvinga honom så jag försökte putta bort honom men jag fick as ont i min handled....
så jag sa till ngn som jobbade där men han var dum i huvudet han med... så vi gick därifrån och då går idioten med efterr 2 sek typ... störig idiot!!!

sen dansade vi som fan, skit kul:D och daniel var as full:) hahaha

sen hem och nanna...

upp idag och mådde inte så bra... men men bättre nu...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0