Batte<3

bara jobbat nu i två dagar. inte så mkt annat roligt som hänt...

vi var och tränade idag... as jobbigt. aldrig svettats så mkt!!! haha

vår älskade buse batman är busig!!! han var precis jätte leksugen och skulle leka pjett med mig, slutade med att han hoppade upp i mina armar och skulle ta mig, (bitas) haha.
men helt plötsligt fick han syn på ngt i taket, en pytte liten bananfluga eller ngt..
då blev han överlycklig och helt besatt av att ta den. så då får jag lyfta upp honom i taket so han kan fånga den och äta upp den.... när det var över så blev han ledsen och ville ha fler. så nu ligger han och tittar upp i taket hela tiden, och kommer att göra det i några dagar...:)

ska nanna snart....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0