feeeest

hej.


har precis kommit hem från kåren.  ha festat med mina vänner här i skövde:D

 ska upp och jobba i morgon,.. men har inte så mkt bokningar...

idag har jag klippt lite mer än andra dagar...kul... måga trevligta, en  tjej som envisades att ha en slinga hår på varge sida lång å allt annat kort.. inte allt för snyggt, men annars blev de snyggt... men men.. alla har sim smak.. hahha
en dag klippte jag en tant som ville ha det typ diagonalt fram, men sist hon hade klippt de, hade fått de helt tvärt om, längre bak än fram, men ville ha kort bak å långt fram... så jag fick ju fixa de till henne, å de blev sååå bra:D jätte nöjd:D

mamma jag saknar dig!!!!

vill hem till alla er!!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0