fredag

nu har jag jonbbat en hel dag....

idag har det varit fullt upp, från kl 10 idag, när min första kund kom, har jag varit igång... andra dagar brukar man sitta å vila lite mellan kunder... men idag var det kund efter kund efter kund.... slingor med idag de va kul... :D
3 små barn, 2 tvilling pojkar och deras storasyster,  och 7 år... sååååå busiga, när jag klippte den ena så busade dom andra hur mkt som... sprayade vatten i varandras hår och hissade upp stolar och snurrade och allt... sen när nästa barn klipptes skulle det busas ännu mer för att visa att de med kunde.. hahaha
med söta var dom, med de var inte allt för lätta att klippa, de flyttade huvudet helt åt fel håll alltid, mest bort från saxen... inte allt för lätt men men...

klippte och slingade en tjej som går på högskolan och bor här i skrapan väldigt trevligt tjej:D gick sitt sista år här...

min första kund för dagen var runt 65-70 år och hade en jätte tuff frissa, ganska kort på ena sidan, typ till hälften av örat, och en bit ner på halsen på andra sidan... i nacken var det en ganska hög gradering... mkr tuff.. härligt:D

så det har varit en härlig dag på jobbet:D bara roliga och trevliga kunder... så ska de varar varje dag..:P

får bli en skön kväll framför tvn nu...

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade ALDRIG klippt mig hos dig man ser ju på dina bilder att du har inte har någon stil.

2009-03-14 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0