jaha ja

i fredags var vi nere på kåren och festade lite med alexandra, hampus och dom andra.... mkt trevligt:)
men tyvärr hade min älsko lite ont i huvudet...:(
så vi gick hem lite tidigare. har ju ändå så näära hem.. haha

sen sov man ganska länge och vaknade upp med huvudverk...
men vi gick upp å åt och stack till esplanaden (shopping C :P) kollade på lite saker, men köpte bara saker till vår busiga katt....
sen åt vi lunch och shoppade mat på maxi...

när jag kom hem så frågade alexandra om jag ville följa med henne och hennes syster ut på kvällen. så det blev en tjej kväll för oss, alexandra, hennes syster mikaela och kompisen anna och jag.
mkt trevligt.:D killarna satt hemma vid vars en dator och spelade.. ahhaha

när vi gick hem så kunde alexandra knappt gå, hon hade så ont i sina fötter av sina skor, så hon följde med mig hem och lånade skor av mig... hehe...

vaknade ganska sent idag och har bara suttit vid tvn med älsko och kollat på 2 and ½ men..:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0