jobb jobb jobb

igår hade jag en del att göra på jobbet. fullt upp till stängnig... hehe...
jag färgade och klippt, jag fick klippa bort en hel massa hår på ovanligt många kunder. första kunden hade hår en bit nedanför axlarna och jag klippte det kort ungefär till örsnibben...
å en här i huset fick jag klippa, ja typ 15 cm eller ngt...
sen lite innan vi stängde kom det in en som hade en fläta som var jätte lång, kanske halvägs ner på ryggen och den var sååå tjock!!!! men hon såg nästan ut som ett trolll innan jag klippte henne.
klippte de typ 10-20 cm...och tunnade ut det en massa!

idag har det varit lite lugnare, men en del innan lunch.
men de kom in en tjej med lika tjocka ögonbryn som andreas, men jag fick dom fina och henne se ut som en flicka igen...
sen klippte marie mig... :D

blev McD till middag....

blir inte att vi åker hem försen maj... :(

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0