jobbat tränat handlat....

Har varit ganska lungt på jobbet idag, hade några bokiningar utspritt på dagen. men blev lite glest fram åt stängning....

hade en liten kille där idag, som hade lite för lång lugg enligt honom. så igår tog han en köks sax som var lik en frisörsax enligt honom.
så medans han tittade på tv så klippte han ett fint hack i luggen utan en spegel. så hans mormor/farmor ringde till mig och var desperat efter en klipptid... så de kom till mig efter han slutat skolan.
medans jag klippte honom så flyttade han huvudet så långt som möjligt från mig och min sax. och detta gjorde han hela tiden, det kliade ju hela tiden... hehe..
jag fick honen tillslut att vara lite stilla genom att han fick räkna hur lång tid det tog för mig att klippa...

min lunch fick jag spendera med min underbara älskling:D vi åt på en restaurang nära salongen med anderas kompisar från skolan...

efter jobbet så stack jag och andreas och tränade... så mycker folk där är vid den tiden.... vi har alltid tränat när där inte är ngt folk alls typ...

sen var de McD, nya hamburgaren..:D god!

vi gick till Willys och handlade sen. så kom vi på att vi hade glömt vår cykel på gymet...så andreas fick gå och hämta den medand jag handlade...

i morgon får vi en gäst från skåne:D
andreas kompis Robbin kommer till oss och stannar tills vi ska till Sthlm och metallica...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0