kunder??

igår så kom andreas kompis hit,  så efter en dag på jobbet så blev de annas lasange till mat och lite GH efter det...
sedan stack vi ner åp kåren... hade ganska roligt...:D eller de var mkt roligt... billigt var där med. daniel och fredrik kom med ner där, och någon mer kille som jag inte känner....
så vi satt där å drack och drack och snackade å snackade... till slut så skulle dom stänga där...
då gick vi ut och har typ hmm 30 steg och 11 våningar hem.. lagom:D men i hissen blev jag lite yr... hmm kanmske ett glas vin för mycket... men satt i soffan och tog det lungt en stund sen var de anna som nannade i sängen medans killarna spelade ps3, jag skulle ju jobba :O hehe...

vaknade GANSKA trött hehe... men inget att göra på jobbet.. somnade nästan när man satt där å kollade på tv...
har inte haft överdrivet mkt kunder idag.... ganska drygt, det är ju klippa man vill göra...

men jag måste berätta om en kund jag hade förra veckan, hon berättade att hon var arbetslös och så, hon hade en chans att få jobb i norge men väntade på ngt brev med svar. hon hade väntat i tpy 3 månader, då ger man kanske nästan upp?!
så sa jag: du får säkert det på måndag. och hon trodde på mig, hon bara: vaaaaa, tror du verkligen det?? varför tror du det? känner du det på dig eller?
så sa jag att jag trodde de, mest för att göra henne glad. så bad jag henne berätta sen om hon hade fått brevet.
i tisdags kom hon in när jag hade en annan kund,: vet du vad? jag fick de...
jag trodde hon skämtade, men det var så att hon inte hade fått brevet, men hon hade ringt dit och frågat, då sa dom de nog hade blivit ngt fel, så de skickade brevet nu. så nu har hon väl fått det och packar ihop och flyttar till norge...  hehe(A) tack vare mig, och att jag bara vill göra henne glad(A) haha

nu måste jag kolla potatisarna om dom är klara...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0