Metallica

hemma igen från sthlm.
fick se metallica igår, men de fick dom inte idag, sångaren blev magsjuk och ligger på sjukhus.

men de var kul igår på själva konserten, innan de var de lite jobbigt, gick runt i sthlm och yrade som fan, hittade ju inget alls där.
yrade runder i 2 timmar för att hitta hotellet... som va nämre än vi trodde... och på samma väg som vi va på flera gånger, med svängde bort för tidigt... hehe.
jag var där med älsko och hans kompisar... får lägga ut bilder när jag orkat fixa dom på datorn.

idag gick vi å kollade lite i sthlm, men hittade inte ngt kul. sen satt vi på ett tag i lekvagnen, för där va så mkt folk.....

vår kise har andreas kompis daniel haft, så jag fick träffa min älskade kise idag igen. saknat honom... å han blev glad, tyckte de va skönt att komma hem, åt och somnade direkt:D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0