roligt

idag har jag haft fullt upp på jobbet!! så jäka roligt!!
morgonen var inte så seg som vanligt, för det var sååå fint väder:D solen bara lyser:D

fick klippa en ganska långhårig kille väldigt kort innan lunch.
och efter lunch fick jag göra precis samma sak på en annan kille. det är kul, dom såg inte alls ut som dom gjorde när dom kom... såg mer ordentliga och vuxna ut.. hehe

sen var det full rulle på salongen, kund efter kund efter kund... klippte en präst, jätte trevligt tjej, noppade hennes ögonbryn med.
sen kom andreas kompis ner på salongen och behövde klippas.. trevligt och han blev väldigt nöjd, hoppas jag, han sa de iafl...
efter det var det en kvinna som jag inte fick klippa för mkt på, så jag klippte inyte så mkt på längden mer på uppklippningen, där får man ändå bort mer i det hela... jätte trevlig...
där efter fick jag en liten paus....
sen kom en tjej på 12 år typ. så söt och gullig. hade långt fint lockignt hår, hon visste inte vad hon ville göra med sitt hår hon ville göra ngt nytt men visste inte vad... så jag tog vad som behövdes på längden och klippte upp det lite, för hon hade inte uppklippt hår.
sen fönade jag de fint, med lite volym och lite riktning, sen kunde hon inte slute le, hon blev så nöjd. de var härligt, hon var så rädd om håret när hon skulle ta på sig jackan med.,  söt unge:D

väl hemma skulle jag klippa en i huset med, han hade hört från en kille på jobbet att salong marie var en bra och trevlig salong, han hade klippt sig där idag och var hel nöjd. å då sa han jag klippte här hemma att han ahde en bra frisör i huset som han klippte sig hos.
och gissa vem denna frisören var? jo jag, båda pratade om mig!!! hehe

nu ska jag slappa....
pandis och vem som nu vill följa med upp, kom så fort som möjligt, saknar er!!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0