salong marie

Idag var min första dag som anstäld frisör på jobbet! wee!

var väl inte allt för mycket att göra, men hade några bokningar... bättre än inget alls..

tycker det kommer mycket bran dit och klipper sig... inget emot det, dom är så söta, men kan inte sitta stilla med huvudet... haha... nästan alla barn jag klippt har en tendens att sakta glida ner med huvudet så de tittar i marken... hmm undra varför... speciellt när jag ska klippa luggen på dem. bara gör de svårare:D haha

har precis legat och tittat på brothers and sisters och gråtit en hel del... ååh alltid till alla serie...

är ganska trött men orkar inte lägga mig än...

jag har en väldigt olydig kise!!!! han sätter sig i fönsterkarmen och gräver i min blomkruka utan blomma, för han förstörde den... men jag har krukan och jorden kvar... hehe

fick i alla fall beröm på jobbet idag, en tant som sa att jag var jätte duktig, och hon sa de mer än en gång(A) haha.... där ser ni... jag är bra

och TACK mamma för kortet och pengarna, de behövs alltid....älskar dig <3

inte många dagar kvar till STHLM, längtar. ska se metallica med andreas å hans 2 vänner:D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0