städing

igår hade jag en del att göra på jobbet på förmidagen. massa roliga kunder..:D
men eftermidagen var lugn.
där var en mamma och dotter dom jag skulle klippa och noppabrynen på mamman, när jag gjorde det så var flickan uttråkad så hon stod och glodde på vad jag gjorde hela tiden... och hon var glad som in i när jag klippte henne. klippte typ page på henne:P

sen kom en annan mamma med sin 1 åring sovandes i vagnen, och hon skulle ha en till inom 3 veckor...
jätte rolig och trevlig:D
klippte en kort och spretig frisyr med kniv.

sen kom en tjej med sin mamma, men mamman skulle gå igen, så hon lämnade sin  plånbok där, hehe, hon litade på sin dotter heheheh...
hon hade SLITET hår, det var blekt och premenentat och allt... men fick inte klippa för mkt, så jag klippte en liten bit på längden och mkt på uppklppningen. sen fönade jag det snyggt till henne så de såg mer glansigt och så ut fast de va lite slitet inu.
och hon blev nöjd:D

på kvällen efter vi hade ätit kinamat, så kom alexandra och hampus till oss, vi skulle se film.
men killarna gick hem till en annan kompis och spelade.
och jag å alexandra kom aldrig fram till att se filmen, vi så singing bee och snacka massa skit..
trevligt!!

idag har jag och andreas handlat och städat hela lägenheten, nu tvättar vi, eller väntar på tvätten..

ska gå och kolla nu...

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HERREGUD vad ointressant du är och ditt liv

2009-03-22 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0