tränat

idag har det varit ganska lugnt på jobbet, men ändå några st klipp....

klippte en tant som inte hörde så bra, men hon svarade lite när jag sa ngt ändå, men hon hörde inte vad jag sa... hehe
några nya kunder som har klippts av marie innan, som ville testa mig, och jag var godkänd, dom sa jag var bra:D

sen gick vi och tränade.... fick ta de lungt för jag är lite snuvig inu...
spagetti och köttfärssås blev det till amt idag:D

nu ska jag vila vid tvn lite sen är jag sugen på en smoothie....:D

saknar dig mammsi <3
sis sofie med, jaaa, ni med ela pela näsan å lolli bolli....:D
men mest min mammsi

<3

Kommentarer
Postat av: eva nilsson

jag saknar dig också min fina flicka. puss puss

2009-03-16 @ 21:40:50
Postat av: Louise

Åh, annapanna vad jag saknar dig ! :(<3

2009-03-16 @ 22:48:45
URL: http://baralouiselundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0