weeeiih

hade en del kunder idag... trevligt....
hade en som var halvjobbig... hon gnällde om att jag inte fick klippa för mkt, så jag klippte bara lite, men jag fick knappt klippa det jämt å fint, hon gnällde bara jag kammade på ett ställe jag redan klippt, ååh höll på att skrika på henne... ahhahaha

när jag var hemma på lunch med min älskling så hittade jag brev från skövdebostäder i lådan...
en lägenhet, 2a, jätte fin.:) var och tittade på den idag, nytt golv i sovrummet. lagom stort å lagom hyra och inte allt för långt från denna lädenheten...

vill ha denna lägenheten!!!! hoppas vi får den bara..!

har snö ute och jätte kallt...

grattis morfar <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0