woohoo

idag fick jag klippa världens snyggase kille, min andreas då såklart:D
han va ganska långhårig... så jag klippte av en hel del:D
har haft väldens gulligaste unge med, en 3 åring som satt så stilla å var så snäll.
sen besämde hon hur hennes mamma skulle klippas, fast jag gjorde inte riktigt som hon ville... hehe.. mamman hade inte klippt sig på ett år, så jag gjorde henne så fiin, fönade de riktigt snyggt å såå med:D

efter jobbet gick jag och träna själv, för andreas är å spelar bandy nu, han spelar match... hoppas dom vinner...

ska snart göra våfflor till min älsko<3

sara otto gris, saknar dig. kul att snacka idag

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med =)(L)

2009-03-25 @ 21:09:25
Postat av: sara

Saknar dig med (L) /sara

2009-03-25 @ 21:10:22
URL: http://metrobloggen.se/dotcom1989

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0