haha

jag har så ont i huvudet!!!!

idag kom 2 små barn in på salongen med son mormor, och frågade efter marie, för hon hade klippt barnen innan...
då sa jag att hon har slutat och att jag börjat ist för henne.
-okej.. jag ser ni har höjt priserna med. vad dyrt det har blivit.... (160 kr för barn, ganska billigt om man frågar mig.... )
så sa jag, ja vi har fått höja priserna lite( 20 kr)
- jaha okej, tycker det är lite dyrt, för i hässleholm i skåne kostar en barnklipp 60 kr och en vuxen 100 kr.... (det är billigt, men hur kan de gå ihop, det är för blilligt...)
så sa lillkillen att han ville inte klippa sig. så mormor var lite negativ till det med och sa att de skulle vänta på mamman så fick hon bestämma såfall... så de gick...

senare, efter lunch så kom dom tillbaka och så klippte jag killen... och mormorn stod och kollade noga så det blev rätt?!?! å började gnälla för ngt som jag inte ens var färdig med...

men helnöjda till slut:)

annars en halvkass dag. haft så jävla ont i huvudet halva veckan..

hem till skåne snart...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0