jobb

jobbat idag...hände inte så mkt.
den bokade kunden kom inte i tid, halv 11, så jag ringde, och då sa hon att hon hade tid halv 12... (thomas som bokat in henne så jag tror på henne.. ahhaha) sen när hon kom så gnällde hon för att david inte var där... det hade hon tydligen frågat honom om han var, men han hade skrivit upp henne på mig... ååh -THOMAS!!! typiskt, så hon blev sur efter en stund när hon fick vänta för jag var upptagen så hon gick.. haha..
då sa min kund - jävla surkäring!!!! hahaha

jag hade en härlig kund:) hon blev glad som ett litet barn efte rjag var färdig:) haha

när jag kom hem så städade vi. och nu tvättar jag...

fullt upp!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0