woohoo

heeeeem i morgon!!!!
äntligen....

hade jätte kul på jobbet idag. hade att göra nästan hela tiden. precis lagom... hann sitta ner lite och vila mellan...

kom in en dropp in kund som ville ha slingor:) gjorde jättefina kalla bruna slingor... hon hade gjort slingor innan men inte den färgen och inte alls så jag gjorde det, jag gjorde många tunna så det skulle se naturligt ut, och inte så randigt...
hon blev super nöjd:) fast hon var väldigt ömhårad, så hon tyckte det gjorde lite ont, men så är det tyvärr med slingor:(

lite senare kom en annan med jätte tunt hår och jag fick göra precis vad jag ville....
jag klippte av 2 cm på topparna och gjorde en riktig uppklippning, tog ganska mkt och längs hela. så det blec fylligare och snyggare.... hon blev också jätte nöjd..:)

det kom en kund som var sååå onöjd med sin frisyr, hon hade en gradering i nacken som var välgift trekantig... och den kanten gillade hon inte så jag softade den lite och gjorde de lite jämnaer och finare...:) super nöjd:)

där kom en 11 åring med som vill klippa mkt... ungefär som mitt hår. fast hon var blond så det såg ju inte helt likadant ut... men hon blev skit tuff... såg genast några år äldre ut.... en kort snedlugg gjorde jag med på henne... hon kunde inte sluta le när jag var klar:) så det var kul:D

nu har vi packat och vikt tvätt så vi äntligen kan åka hem till SKÅNE!!!!:D

mamma<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0