ortopeden

igår var jag hos ortopeden... äntligen!!!

han kände å klämde på min hand, så sa han "blabla" att de var. (ngt konstigt namn som alla sjukdommar har) men de var typ en samling av gele som gjorde att jag fick en knuta där.
så sa han att det går att operera, men man kan först försöka att sätta in en spruta å försöka dra ut geneln så, å ta in lite kortison, å hjälper inte de så opererar man bort den.

efter några sek, utan att jag hann förbereda mig skulle vi sätta i en stor jävla spruta i min han då försöka få bort de.... fy helvete vad ont det gjorde...!!!!
han tryckte in sprutan samtidigt som han försökte dra ut skiten inne i min hand.. men de gick inte, så han gav utt å sprutade in lite kortison i mig ist... ååååh vad ont allt gjorde...
så när han var klar suckade  jag ut, så frågade han om de var jobbigt, hmm ja kan vara lite jobbigt när man har en stor jävla spruta i handen man har haft ont i nu 2 år...!!!!

så sa han att jag var färdig, så gick han, skakig var jag å gick ut å ringde mamma å andreas å mormor. samtidigt som jag satt på bussen hem.
väl hemma kännde jag bara hur jag fick mer och mer ont...
sen satt jag å kolla på serier hela eftermidagen. ont som jag hade grät jag varannan minut...

men nu idag känns de lite bättre. har lite ont inu när jag rör på hanen å är lite svullen där han sprutade in skiten... men får väl se om de försvinner eller jag behöver operera...

men i allafall så verkar det som jag kan vara frisör:D jippie!!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0