tusse är hemma<3



nu har min tusse kommit hem!!!

blev mkt väntan på djursjukhuset, klödd med försäkringsbolaget.
så vi fick betala typ 7000 nu å sen få dom pengarna av agria:P
hoppas vi får de, annars blir vi ur fattiga..

men tusse mår bättre, piggare och gladare. men inte helt frisk.
hans öga är fortfarande konstigt å så, men han ska ta ögondroppar 5ggr om dagen och tabletter 1 gång om dagen mot öroninflamation och 1 ½ tablett kortison.... så de blir mkt.. hoppas han är  lätt att ge tabletter.. ögondropparna gick ganska bra:D

skönt att ha honom hemma:D

direkt när vi kom in i rummet kollade han på oss, så luktade han på min hand å började gnäla å ville kela med mig:) min lille kise:D<3

i bilen på väg hem så hade han kissat i buren... aaw

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0