burberry & boss

igår vad jag och alexandra på tjejkvällen på commerce här i skövde:P

jean pierre barda var host:P lite modevisning å tävling... och massa rabatter i alla affärer...
men bäst av allt, min favvo afför, lilla hennings:P där dom har märkeskläder på rea, sålde ut, 300 kr / plagg
så jag köpte en jätte snygg och stilig vit klänning, burberry, som hade kostat 6000kr ungefär:P
och en blå klänning, hugo boss, som har kostar 3600 kr typ...
så de va najs:D väldigt fina..  hade ju fått lite pengar när jag var nere i skåne å klippte, så hade råd att köpa dom två:P hehe kunde inte låta bli, är galen i fina klänningar.

min dator är på lagning inu, fick sms om att dom skickade efter resärvdelar till henne nu.
så sitter på andreas dator, vilket har en cp tangentbord, som jag inte kan skriva på... så skirver jag cp så är det därför:P allt blir fel hela tiden.-- ahhaha

idag har linda vatt här å snackat lite..

slurpis är snäll nu men vill inte para sig ned tuss mer:(

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0