drömmar

i natt gick vi å la oss väldigt sent för att andreas skulle se UFC kl 4. men jag nannade då. han kom och la sig vid 7 på morgonen...

i natt drömde jag en hel del...!!!
jag var i gbg på ett köpcenter som liknade nova, (i lund)
så var alla min vänner å familj där. sara skulle klippa sig, så surade jag lite för jag inte fick klippa henne.  så satt jag och tittade på, så ville hon inte klippa mkt, utan bara så lite som möjligt. och inget på uppklippningen. så ser jag frisören ta tag i de översta håret och klippte av typ 10-15 cm, så hostar jag till lite och tänkte jävla idiot. men när han var klar så gillade sara det, för hon inte hade märkt att han klippt av så mkt i nacken... så när jag sa de till henne så såg jag på henne att hon inte gillade, men låtsades att de va helt ok för den frisören skulle vara bättre än mig:P
efter de så skulle carro klippa om sig, fast att jag klippt henne innan, men hennes frisyr blev sne å konstig...
sen gjorde carro ngt blodprov, som sa att hon hade ngn sjukdom.. å helt plötsligt var hon borta, hon hade blivit kidnappad...!!!
jag spran rut å var rädd.. å skulle ut till ngn av de affärerna utanför, men så kom jag på att vi var i gbg och inte på nova i lund, så utanför var massa folk bara. så kom carro tillbaka, skakis men hon ville fortsätta shoppa.
sen träffade jag izzi å fanny. så sa dom till mig att carro hade blivit kidnappad igen, så jag sprang ut och letade efter henne.
en bit bort såg jag en stor vit bil utan fönster, så såg jag en tjej glo på mig från den bilen, med illrött hår, det var carro!!! jag försöker inte reagera å vänder mig om till några andra som står där. jag säger: carro är i den vita bilen, med röd peruk och kollar hit, men kolla inte dit, för då vet kidnapparna att jag har sett henne, ring polisen i stället. men dom personerna glor hur mycket som hällst.
då står en liten vit bild en bit bort med två killar utanför, jag märkte direkt att de var kidnapparna som var ute efter mig nu. jag går lungt och fint och kollar inte på dom. då försöker den ena ta tag i mig och jag tar fart och slänger ner honom i marken och springer in i köpcentert precis så att dörren stängs bakom mig så ingen kommer in. jag börjar skriva till alla där inne, kidnapparna är där ute och försöker ta mig, dom är två st killar och har en liten vit bil och en stor vit. carro sitter i den stora med röd peruk... blablabla.,. aolla där inne sprang ut och attakerade dom....

sen började jag drömma ngt annat, om ngn känd modedesigner, som skulle göra kläder till mig å massa sånt, i de köpcentert... konstigt....!!!!!

vi har slurpis här, ska para dom en sista gång:)

nu ska jag spela little big planet med min älsko<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0