drömmar

i morse när jag skulle starta min dator så funkade den inte... höll på hela dagen med att försöka fixa den.... tillslut så lykades min älsko få fram ngt så vi gjorde en systemåterställning. så nu funkar den men inget på C är kvar. så massa instaleringar å mög håller jag på med:P hehe men skönt att hon funkar iafl:D

inatt har jag drömt en hel del. en av drömmarna var att andreas var med i et dating prrogram å jag var en av hans tjejor. men han ville inte data ngt av dom andra flickorna bara mig... så alla andra var avis hela tiden å sura och hoppade av tävlingen för dom visse redan att han skulle välja mig...

sen drömde jag ngt annat att jag var typ millitär. så skulle jag döda ngn.. å annika från frisörskolan var med där..
så när vi inte lykades döda denna personen så började han dra med en sax i annikas hår. så skrek jag till å sa, snälla gör inte så, låt mig göra det, jag är frisör.. så jag fick de... klarar inte av att man förstör hår. spec int epå min annika.. haha

annars idag har jag gjort lite slingor i mitt eget hår, sen klippte jag rätt de lite, var mer än en centimeter längre på ena sidan... å inte ur tunnat.... usch!!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0