ok?!

igår när vi skulle sätta oss och äta så ringde ngn mig med ett skövde nummer. men visste inte vem de var så jag svarade inte, men kollade upp vem det var. det var hemmakväll.
men jag har aldrig hyrt ngn film där bara köpt godis... så fortsatte vi äta å prata om vad dom ville.
så sa andreas att jag kanske hade vunnit ngt.
då kom jag på att jag skickade in typ till 2 tävlingar där. men jag vinner aldrig, jag har bara otur...
tex min dator går sönder precis när försäkringen precis gått ut:P

men efter en stund ringde dom igen.....

jag hade vunnit en videokamera..:D

JAG hade vunnit ngt!!!!!!!
så hämtade den idag. en JVC kamera med memory card, men inte hd...:P men ändå
JAG vann ngt....!!!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0