skövde igen

nu är jag hemma i skövde igen. det var jätte kul att vara hemma i eslöv men ganska skönt att komme hem till andreas och tusse igen:)

när jag var ute med ottogrisen å caroline i eslöv så lyckades jag bli sjuk, som vanligt. fick migrän och blev förkyld...
har migrän inu... hj'lpte inte med mammas tabletter..
och jag nyser hela tiden.. men men har blivit bättre sen jag kom hem och fick ta det lugnt. stressade en hel del nere i skåne, och sov inte så bra..
som sara sa, jag är nog allergisk mot skåne, eller eslöv:P hahahaha

min älsko kom och mötte mig på stationen igår. vilket var tur för det var den värsta tågresan någonsin!
jag bokade x2000 för att kunna ta de lugnt å ha en plats på tåget. men istället händer ngt så i falkenberg så måste vi byta till buss till varberg, sen ett smockfullt tåg till gbg. där fick jag skynda mig till ett tåg till skövde som jag inte visste om jag fick ta.. å sitta på en plats där jag inte kunde använda min dator eller ngt... så att å glodde ner i marken med massor med folk som babblade massor. å de va inte skönt i mitt huvud...

när jag var hemma kom en kise som saknat mig och ville kela:) andreas hade gjort tandpetarmat:) olika mackor med olika saker på. mummsigt:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0