tusse & slurpis, drömmar

i natt har min kära kise haft flickbesök, så han har gnällt efter uppmärksamhet hela natten. hon bara surar och han vill bara snuskas:P hahaha

men jag har drömmt i natt igen, som vanligt.
inatt drömde jag att vi var en grupp tjejor, typ frisörskolan fast ändå ngt annat som tex top model.:P haha
men vi var i en stad som jag bott i länge, en blandning av eslöv och skövde:P
typ bara jag som bott där, och så.
så tänkte några av tjejorna att vi skulle ut å festa lite. men dom blev klara före mig så dom bara stack. sen när jag blev klar så försökte jag hitta dom i stan...
men först hittade jag bara sara malin å alla dom. de va skojj, för på ngt konstigt sätt hade jag inte träffat dom på jätte länge:P haha. så blev dom sura för jag skulle gå vidare å leta efter några andra.
men hade ju inte deras mobilnummer. så jag gick från bar till bar men ingen...
till sist smög bi in oss på en biograf/bowlinghall precis innan dom skulle sluta släppa in fler... och där inne hittade jag dom..., äntligen. hahaha
så jävla konstiga drömmar jag har.
det känns inte alls som att jag sover på nätterna alls. så nu har jag köpt en spikmatta för att det stod att man skulle sova bättre........
hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0