D&G

idag vaknade jag av att jag fick sms av kicks att D&Gs nya parfymer har kommit ut..
när andreas gick till skolan så följde jag med men gick till stan.
5 nya parfymer, unisex. så de är både för killar och tjejer. faktist goda... kan jag rekomendera att testa...

sen gick jag en runda i stan och tittade runt lite... men inte så mycket kul där..
så stack hem, men fick möta andreas på skolan senare när han slutade, för att äta på McD...

har sett klart på samatha who, för tydligen hade jag missat de efter jag slutade ladda ner... bra slut för säsongen..:)

men NCIS håller jag på med än...:) fast de e inte lika kul utan Kate... men men Ziva går med.... hehe...

har skit ont i huvudet idag... men min mage börjar bli bättre..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0