fixaren

idag givk jag upp tidigt och åkte till lidköping, skulle fota lite där så jag fixade makeup och håret.
de var skojj å blev skit snyggt, bra modell passade prefa till de jag hade tänkt i hår å makeup väg.
jätte trevlig fotograf. en tjej från piteå men bott i lidköping ett tag..:) hoppas jag får bilderna av henne snart.
men tog några egna bara för att.. haha

men de var skoj. hoppas vi gör de fler ggr...:)

annars har jag gjort lemonad. det är såå gott och hade ändå massa citroner hemma sedan jag gjorde min sorbet. hehe. 
bara 4-5 pressade citroner 1 liter vatten och 2,5 dl vatten upp kokat med 2,5 dl socker å sen massa is å dricka:D
mumms

nu ska jag kolla på ngt. haha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0