hårstylist

vet inte hur det blir med jobbet. eller jobb och jobb. vad jag förstår det som är det mer som ett sammarbete, han har modeller in the making, jag är makeup och hår stylist in the making, fotografen är med på den vägen. alla 3 behöver bilder och jobb till sina portfolios, så vi hjälper varandra att få jobb typ. det är väl bra det med. men måste ha annat jobb som jag får pengar för... men detta är ngt jag skulle kunna satsa på. för jag klarar av detta. styla hår, och sminka normalare saker, inte ngt extremt, för de har jag inte lärt mig än.. haha

men de hade varit kul att hålla på med sådant, fixa hår till modellfotoshoots:)

ska nanna nu, ska till lidköping och fixa hår och smink:)

jag och andreas har varit ute och gått en lång runda idag:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0