jobboroan

igår kunde jag inte sova för jag började oroa mig för mitt "nya jobb" hoppas de går bra på lördag

till sist när jag väl somnade så drömde jag om Battis och slurpis ungar. dom fick 7 st, 3 flickor, honorna var jätte lika slurpis och hanarna va lika battis. å dom var såå söta:) men de va bara en dröm:( vill ha nu:P

jag längtar till lördag:)

har varit på ö&b och köpt torrfoder till busen...
sen satte jag mig och skrev mitt jobb tills på lördag och chefen gillade det:D

nu är de idol.... haha

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

haha shit 7 ungar! får hoppas att det inte blir så många ;) Slurpis har förresten börjat äta som häst och hon har inte börjat löpa så det är ett bra tecken.



Det kommer gå superbra på jobbet! oroa dig inte

2009-09-10 @ 08:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0