mardrömar

inatt har jag drömt......
ngt om att min familj vänenr och allt sånt. många av dom blev mördade, och sen var dom efter mig och andreas... men vi gömde oss under säängen å slapp undan.
men det var ingen annan som vågade ringa polisen för de va rädda för mördarna, men inte jag inte. så jag ringde och berättade allt och så...
sen hände det lite saker jag inte minns, men jag vaknade av att jag var rädd.. och då ville jag inte sova mer...
så kom min älskade kise och kelade med mig så jag kunde sova igen..:Dhan kände nig de på sig att matte behövde honom:D

annars har jag varit hemma å vatt trött för jag bara drömt i natt.....
kollat ncis med:D

hjälpt min älskling med läxa... lite fotografering skulle göras. faktist kul:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0